Pytania i odpowiedzi
Pytania dotyczące rekrutacji prosimy kierować do dyrektorów placówek
Pytanie 1.Nie mogę zalogować się do systemu w celu wypełnienia zgłoszenia/wniosku?
Odpowiedź:
W pierwszym kroku w menu "Moje zgłoszenie/wniosek" lub w menu "Nowe zgłoszenie/wniosek" wypełniamy ankietę wybierając "Wypełnij nowe zgłoszenie/wniosek". Na pierwszej stronie ankiety podajemy hasło, które posłuży do logowania. Przy pierwszym uruchomieniu ankiety nie logujemy się do systemu.
Pytanie 2. Na czym będzie polegało udostępnienie „on – line” wyników rekrutacji?
Odpowiedź:
Jednym
z etapów wprowadzania danych do systemu jest założenie hasła dostępowego. Hasło to w powiązaniu z numerem PESEL dziecka umożliwi w
dniu ogłoszenia wyników zalogowanie się do systemu i
sprawdzenie czy oraz gdzie dziecko zostało przyjęte. Logowanie umożliwi
sprawdzenie wyników WYŁĄCZNIE własnego dziecka.
Oprócz sprawdzania wyników „on – line” rodzic będzie mógł udać
się osobiście do placówki i tam uzyskać informację o wyniku naboru
(dotyczy szczególnie osób, które nie będą mieć możliwości złożenia
wniosku za pośrednictwem Internetu).
Pytanie 3.
Wprowadziłem
dane dziecka ale popełniłem błąd, którego obecnie (po zatwierdzeniu
zgłoszenia/wniosku) nie mogę już poprawić. W jaki sposób możliwe jest
zmodyfikowanie podanych przeze mnie danych w systemie?
Odpowiedź:
Należy
udać się do placówki pierwszego wyboru i poprosić o skorygowanie
niepoprawnych informacji. Po
dokonaniu korekty wniosek powinien być ponownie wydrukowany, podpisany i
złożony w placówce pierwszego wyboru.
Pytanie 4.
Co mam zrobić, jeżeli nie posiadam adresu e-maila, a chcę wypełnić "Kartę zgłoszenia/wniosku" ?
Odpowiedź:
W pozycji e-mail należy wpisać dowolne słowo np."brak".
Adres
e-mail służy do automatycznego przypomnienia, przez
system rekrutacyjny, hasła użytkownika.
Nie zalecamy takiego rozwiązania, ponieważ w razie zapomnienia hasła rodzic nie będzie miał możliwości jego odzyskania.